sábado, 29 de junio de 2013

deus saber que...

-. Deus saber que t'he estimat molt i, de fet, continue estimant-te molt.
-. Deus saber que tal vegada deuria haver-te estimat una mica menys, però fer-ho molt millor.
-. Deus saber que sempre he lluitat per tu, però tirant la vista enrere veig que no va ser suficient.
-. Deus saber que estar asseguda a un sofà va agafar una altra dimensió quan compartia el sofà amb tu, quan eres tu a qui veia quan em girava, i et besava.
-. Deus saber que per tu, estime més la música i em senc afortunada d'eixa gran família a la qual -. pertanyem tots dos.
-. Deus saber que no ha hagut millor manera de retrobar-me amb la meua part infantil, tu em deixaves ser xiqueta, la teua xiqueta.
-. Deus saber que cada racó de la meua habitació em recorda a tu, per unes coses o per altres, però seguiràs present sempre.
-. Deus saber que l'estima a les melenes llargues ha anat decreixent exponencialment quan em vas dir "però mira't, si pareixes una princesseta..."
-. Deus saber que l'estima a la mar ha canviat també, aquesta vegada ha augmentat, és tan relaxant...
-. Deus saber que em feies riure com el que més, encara que fos mirant-me, sempre em feies riure.
-. Deus saber que han sigut molt poques les vegades que, al llarg d'esta aventura, he dubtat que aquesta relació no seria per a sempre.
-. Deus saber que eres l'únic culpable de l'eliminació de la "r" en el meu vocabulari quan parle amb gent de confiança.
-. Deus saber que he crescut molt com a persona al teu costat, perquè tu m'has fet crèixer.
-. Deus saber que sempre em sorprenies amb els regals, no sé com t'ho feies, però sempre ha sigut així, tot i que sé que tu no pots dir el mateix.
-. Deus saber que em fa mal escriure totes aquestes coses, i a la vegada m'ompli d'una alegria estranya, però agradable.
-. Deus saber que Mar sempre m'ha encantat, però tot i que deia que m'agradava, Elliot era una mica arriscat.
-. Deus saber que mai m'enterava de què em parlaves, però m'encantava escoltar el que donaves a classe amb eixa fascinació.
-. Deus saber que quan beus una mica del compte et tornes el xic guapo més parlaor de la contornà, estàs tan adorable...
-. Deus saber que quan necessites alguna cosa, quan menys t'ho esperes, jo estaré ahí, per molts quilòmetres que em separen, si tinc diners per poder anar allà on estigues tu, jo estaré amb tu, perquè deus saber que com ja hem dit, acabem un capítol, però la novela no acaba, ja que no ha fet més que començar. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario