lunes, 28 de junio de 2010

Juny.

Ens trobem a punt de tancar el juny, un juny que ha portat, més que res, alegria.
El dia 4 vaig complir anys, 17 primaveres vaig sumar eixe dia, segons ficava en el meu DNI; després de dues setmanes d'estrés, vaig dir adéu a totes les llibretes, llibres, exàmens, el dia 11 vaig fer l'últim examen més important, dia que conicidí amb la visita de Xavi Sarrià al club de lectura, i el dia 18 vaig acabar per fi; nits de festa amb amics i amigues donaven pas a grans somriures, sentiments a flor de pell, festa, tenir els pèls de punta per dues paraules dites en el moment exacte, etcètera; un dijous 24 vaig tenir l'oportunitat de conèixer la València dels estudiants gràcies a la meva germana: alçar-me a les 7:30 AM per a anar a la biblioteca, dinar ràpid i a passar l'estona amb l'ordinador mentre ella feia el seu últim examen. També fou eixe dia quan em va donar, pot ser, l'alegria més gran: 9'8 de mitjana en el primer batxiller, increïble, però cert.
Aquesta és la graella d'un juny complet, que també ha portat les seues tristeses, està clar, però aquestes no fa falta comentar-les.
Brindem perquè tots els junys siguin iguals.




No hay comentarios:

Publicar un comentario